Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×


Details

Submitted on
July 7, 2008
Image Size
680 KB
Resolution
714×539
Thumb

Stats

Views
2,214
Favourites
59 (who?)
Comments
18
Downloads
40
×

TwinTwosGirl has limited the viewing of this artwork
to members of the deviantART community only.

You can log in or become a member for FREE!

Yeah, I just HAD to bring home some sparklings for the Autobots to baby-sit. :D I guess it doesn’t help that one of them is a Decepticon.


Transformers and all related characters © Hasbro
Add a Comment:
 
:iconautobotgirl12328:
autobotgirl12328 Featured By Owner Feb 1, 2011
lol they're so cute!!!! XD
Reply
:iconoweeeguia:
oweeeguia Featured By Owner Oct 28, 2010
i have two of em
Reply
:iconoweeeguia:
oweeeguia Featured By Owner Oct 28, 2010
i have the animated bumblebee O_O
Reply
:iconstreetbenderz:
StreetBenderz Featured By Owner Sep 9, 2009
I cannot rely on the internet 4 my transformers, would you believe there was a postage strike as soon as i ordered one, it took nearly a month to arrive DX but seriously it's funny and wow, you got prowl
Reply
:icontwintwosgirl:
TwinTwosGirl Featured By Owner Sep 11, 2009  Hobbyist General Artist
Ugh! Sorry to hear. :-(

All of the Transformers Animated figures are pretty hard to find now, even when it comes to the Internet. I kinda had a feeling it would be like that eventually.
Reply
:iconstreetbenderz:
StreetBenderz Featured By Owner Sep 13, 2009
i wish i'd found out about transformers earlier XD
Reply
:iconivianna117:
Ivianna117 Featured By Owner Aug 18, 2009
Omg. That's adorable! sadly, I haven't a clue where to get the mini transformers... I've never even seen them before!
Reply
:iconi-was-so-blind:
i-was-so-blind Featured By Owner May 22, 2009  Student Traditional Artist
"Just don't ask me to change any diapers."

Someone go and hit him, how can he say that sparklings are a curse??!

A+++!

---
:trophy: I see this in the future... what will it be for...?
:gallery: Visit mine! Leave comments! <link>[link]
:b0x0rz: DIRTY PANTS!!! AAAHHH!
:tombstone: Ludovic Lacassagne 1993-2009
:nod: Every piece on :devart: deserves an A
Reply
:iconeienkurosaki:
EienKurosaki Featured By Owner Jan 13, 2009
awwwww lil starscream!!! haha but Mirage hahah cuuute!!
Reply
:iconinsanity-24-7:
Insanity-24-7 Featured By Owner Nov 2, 2008
Lil Mirage looks like he's posing to attack lil Screamer. Nice.

I like how lil Bee is trying to give Optimus the Allspark but is getting totally ignored XD
Reply
Add a Comment: